niedziela, 24 listopada 2013

Van Pur razowy chleb kwasowy.

Pana P. zastanawiało od dłuższego czasu jak może smakować kwas chlebowy. Mnie na samą myśl przychodziły same negatywne myśli. Jednym słowem myślałam :fuuu. Wszystko jednak zmieniło się wczoraj. Będąc w ulubionej krakowskiej piekarni zobaczyłam kwas chlebowy w atrakcyjnej cenie. Pierwsza myśl: jakby co wyleję, a bardzo nie zubożeję. Tak więc wybrałam jak zwykle chleb wypiekany w piecu na liściu kapusty (zwany kresowym) plus kwas chlebowy o smaku śliwkowym. Dopiero dzisiaj odważyłam się spróbować tego specyfiku. 

Wszystko co ma trafić do brzuszka, najpierw konsultuję z panem P. Pan P. przeczytał i był pod wrażeniem, bo skład to same dobre rzeczy:) Cudowny, w 100% naturalny napój gazowany, o wyjątkowym smaku z delikatną nutą śliwki. Dostępny w trzech wariantach smakowych: naturalnym, śliwkowym i żurawinowym. Cudo miodzio. Z dniem dzisiejszym zostaję fanką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz