wtorek, 18 października 2016

jesienne inspiracje.

Przedstawiam kilka jesiennych propozycji, które wykorzystałam wraz z koleżankami w swoich salach:

1. "Przypinki" na okno. Do ich wykonania często używam "Małego Artystę" w którym znajdziemy świetne szablony. Wspieram się zawsze papierem śniadaniowym, na który trafia dany element do wycięcia. Po czym podpinam taki właśnie element do kolorowej kartki za pomocą spinacza. Wszystko laminuję i za pomocą specjalnej gumy przyklejam na okno.





 2. Parasol: za pomocą płyty CD rysujemy koła- ok 8. składamy i sklejamy. Rączkę robię z kartki. 


3. Wieniec z liści. Wycinamy różne liści. Można użyć kolorowej drukarki, lub szablonów. Ja zrobiłam liście za pomocą dziurkacza. Koło z dziurką wycięłam z tektury.


4. Zwierzątka z świeżych liści:


5. Drzewo: moje to "4 pory roku". 


6. Muchomory: rolka papieru, tektura, plastelina i bibuła:)


7. Parasole z origami:



8. Wiewiór:


9. Chmurki: 


10. Drzewo "farbkowe":


Pozdrawiam, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz