sobota, 9 kwietnia 2016

Zapachowe zwierzęta na papierowych talerzykach.

Dopiero co odnalazłam swoje miejsce na świecie i już muszę je opuścić. Tak bardzo mi przykro, ale nie ma tego złego... Mam nadzieję. Ostatnio z dzieciakami zrobiłam zwierzaki na papierowych talerzykach. Przed pracą z dziećmi zrobiłam przykładowe, by mogły się inspirować. 
Dlaczego zapachowe? Bo:
Farba różowa na świnkę została zmieszana z cukrem wanilinowym.


Łatki krowy został oprószone kawą.


Farba brązowa na pieska została wymieszana z cynamonem. Nie miałam jednak w mieszkaniu brązu i mój pies jest biały.


Baran natomiast został wykonany ze smacznego i pachnącego popcornu:) 



Popcorn został zrobiony maszynką (zakupioną w Biedronce)- bez dodatku tłuszczu i soli, więc po pracy zajadaliśmy się uprażoną kukurydzą:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz