sobota, 12 kwietnia 2014

świecznik, lampion- diy.

Świeczki zajmują drugie miejsce w moich ulubionych rzeczuszkach. Lampiony i różnego rodzaju świeczniki radują serce moje. Po ostatniej przechadzce po Rynku, stwierdzam jednak, że to bardzo drogie przyjemności. Ostatnio widzieliśmy zwykły słoik z koronką i sznurkiem jutowym- koszt 23 zł. O rany! A to taki banał.
Oczywiście nie ma dla mnie problemu, by robić coś takiego, ale jak na razie muszę postawić na Stop. Za jakiś czas ruszę na dobre z produkcją. A tymczasem... zachciało mi się małej zmiany. Zakasałam zatem rękawy i w kilka minut zamieniłam szklany wazonik na lampionik. Użyłam do tego:
  •  kilka pereł
  •  diamenciki
  •  wazonik duży
  • szklaneczkę po świeczce z Ikea
  • świeczkę z Ikea:), którą kupuję w paczuszce po 4.99 za 4 sztuki
  • mój wspaniały pistolet na klej, który jest prezentem od pana P.
  •  sznurek jutowy
  • kawałek koronki

Banalna sprawa, a całkiem nieźle wygląda na komodzie. Teraz zabieram się za przerobienie doniczki, który jest taka jakaś bez wyrazu. Pozdrawiam, P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz