wtorek, 27 grudnia 2016

Choinka Ikea i ozdoby handmade.

Ikea... życia mego treści. A tak poważnie jest to jedyny sklep, w którym mogę spędzać czas. Bo normalnie nie lubię zakupów. Dziwna ze mnie kobita, bo zamiast kosmetyków, biżuterii i kiecek, wolę samochód i hasanie po Ikea. 
W tym roku po raz pierwszy miałam ubrać swoją choinkę. Pan P. chciał prawdziwą, a ja lubię nacieszyć oko strojną panią dłużej. Szukałam zatem choinki stylizowanej na prawdziwą i po raz kolejny mój kochany sklep wyszedł mi naprzeciw. Oferował Fejkę za 249zł- trochę dużo. Nie mniej jednak dwa tygodnie przed świętami kupiłyśmy ją z siostrą za ... uwaga ... 42,99zł:) 





Prawda, że piękna? Na choince wiszą rzeczy tzw handmade. Od "uszytek" do ozdób wykonanych w fabryce bombek.




Tego uroczego misia kupiłam w fabryce bombek w Bębło. Natomiast niżej renifery od Cotton Spirit. 


Wianek na drzwi od Ikea i lustro siostry otulone łańcuchem z aniołkami.





P.

2 komentarze:

  1. Święta bożego narodzenia to czas kiedy bardzo ważna jest dla nas dekoracja naszego wnętrza. Ponieważ tak możemy stworzyć niezwykłą atmosferę wnętrza i poczuć magię świąt. Takim stałym elementem jest choinka. Ozdobienie naszej choinki polecam wykonać z produktów Hand made Polecam poszukać na : https://artistroom.pl/

    OdpowiedzUsuń