sobota, 22 lutego 2014

papierowa biżuteria- diy.

Gdyby tak dzień trwał dużej i gdybym tak nie musiała pracować... <buja w obłokach>. Pan P. zawsze pyta to co byś robiła? A no właśnie robiłabym to, co lubię. Nie mogę pozwolić sobie na dłuższą chwilę przy maszynie, lub na rozłożenie warsztatu, bo cały czas coś. A tu tyle pomysłów w głowie. Ostatnio obiecałam dziewczynkom z kółka plastycznego biżuterię. Wiem jednak, że filc jest dość drogi, więc pomyślałam, że może papier będzie lepszy. Postanowiłam więc zrobić przykładowy naszyjnik.

Pan P. chyba wyprzedza moje myśli, bo akurat dziś zabrał katalog, który rozdawali przed sklepem. A tak swoją drogą, katalog jest z wycieczkami. Oświadczyłam zatem, że koniecznie musi mnie zabrać nad morze we wakacje. A co!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby wszystko fajnie, ale jakoś chyba bym się nie przekonała do papierowej biżuterii. Wolę robić kolczyki wykorzystując bigle https://pl.silvexcraft.eu/40-bigle i wiem, że taka biżuteria na pewno posłuży mi długi czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja jeszcze nie miałam okazji nosić papierowej biżuterii, ale może kiedyś nadarzy się ku temu okazja. Pd niedawna moja najmłodsza córka również wykonuje biżuterię z gumki do bransoletek https://modino.pl/gumki-z-atestem-mega-zestaw-w-kuferku-3200-szt-TM-Toys-2436 i całość wychodzi super.

    OdpowiedzUsuń