sobota, 11 stycznia 2014

baśnie o aniołach- książka polecana.

I znowu wpis poświęcony Aniołeczkom. Chciałabym serdecznie polecić książeczkę ks. M. Przewoźniaka. Są to baśnie o Aniołach napisane "lekkim piórkiem". I dla dziecka i dla dorosłego. Książka w bardzo fajny sposób opisuje skąd wzięły się Anioły i jak wyglądają. Zawarte w niej są również bardzo śmieszne i pouczające sytuacje z życia Anioła Bonifacego. Kiedy czytam tę książkę dzieciom- siedzą jak zaczarowane. Nawet koleżanka popłakała się przy fragmencie o św. Franciszku.
Dzieciaczki zrobiły nawet ilustracje do czytanego opowiadania:
Archanioł Michał z niebieskimi potężnymi skrzydłami, dzielny obrońca swego Pana.

 Te poniżej to Trony z chóru V. Groźnie wyglądają, bo powstrzymują wysiłki demonów:)

Te tutaj przedstawiają Archanioła Gabrysia.

I na koniec choinka, której piękna nie da się opisać słowami. Jak ją ujrzałam- to wiedziałam, że wygrała u mnie na najcudniejsze drzewko świąteczne. Idealna. W przyszłym roku będę miała podobną, bo maszyna do szycia rusza do boju.


Wspominałam już o mojej wielkiej miłości do Aniołów? Hmm... i to nie raz. Lalalalala I'm lovin it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz